dilluns, 23 de març del 2009

TEMA 8 -Microsoft powerpoint presentacions

1. Iniciar i tancar powerpoint

En aquesta unitat aprendrem a utilitzar PowerPOint i , per a això, el pimer que necessiten saber és com iniciar i tancar l'aplicació.



2. La nostra primera presentació

PowerPoint ens ofereix diverses possibilitats per crear una presentació nova:
-Presentació en blanc: crea una presentació a la qual no s'aplaca cap disseny, color, efectes, etc.
-Apartir de la plantilla de disseny: permet crear una presentació a partir d'una plantilla que conté un disseny, fonts, combinacions de colors, etc.
-Mitjançant l'auxiliar de contegut automàtic: crea una presentació de manera guiada per mitjà de diferents preguntes. aplica disseny i estructura en funció del tipus de presentació que vulguem crear.
-Presentació nova a partir d'una existent: crea una presentació que és un còpia d'una altra que ja existeix, i a la qual es prodrà canviar el contingut i desseny sense afectar la primera.

P.189

1.
Crea una presentació en blanc. Quntes diapositives es creen? Quins dissenys els pots aplicar?
Es crea una diapositiva, pots aplicar dissenys personalitzats.

2.
Crea una presentació a partir d'una plantilla de disseny.
Anar a PowerPoint. Donar-li a la barra d'eines apartat "tareas comunes" i després a "aplicar plantilla de siseño" i després a gafas la plantilla que més tragradi.

3.
Utilitza l'Auxiiar i crea l'estructura d'una presentació per informar del progrés i estar d'un projecte.
Vas a "archivos" li donas a "nuevo" i després "asistente para autocontenido". Després surt una finestra lo donas a "siguiente" tota la estona fins que surti "finalizar".

4. Utiliza l'Auxiliar i crea l'estructura d'una presentació per mostrar les vendres d'un producte o servei.
Donen a "asistente para autocontenido" i li donas a la partat de "ventas y mercadotecnia" i vas donan a "siguiente" tota la estoma fins que surti "finalizar".

5. Quins passos se segueixen en els exercicis 3 i 4? Són els mateixos ? Hi ha deferències entre les presentacions creades? Quines?
La reposta esta en el sercicis 3 i 4.



4. Finestra de treball de PowerPoint

a)Barra de títol:
s'hi diferencien tres parts: el menú de control de finestra, en la seva part central, el nom de l'aplicació amb la qual estem treballant més el nom de la presentació amb la qual s'esta treballant entre claudàtors.
b)Barra de menís: dóna accés a totes les funcions que ofereis PowerPoint.
c)Barra d'eines: permeten accedir de manera ràpida a les funcions més utilitzades en PowerPoint.
d)Barra d'estat: mostra informació sobre la presentació.
e)Barra de desplaçament: permeten el desplaçament vertical i horitzontal per la diapositiva activa en l'àres de treball.
f)Subfinestra de modes de treball: permet canviar entre dos modres de treball diferents:
-Mode esquema: mostra el títol i text de les diapositives.
-Mode diapositives: permet visualitzar les diapositives com una sèrie d'imatge.
g)Àrea de treball: és la part central de la pantall en la qual es visualitza ii es treballa amb la diapositiva.
h)Regles: es mostren en la part esquerra i superior de l'àrea de treball, s'utilitzen per mostrar i ajutar de manera previsa la mida dels objectes.
j)Subfinestra de notes: situada sota l'àrea de treball, permet afegir notes.



5. Treball amb diapositives

A partir d'aqui veurem algunes de les opcions que ofereix Powerpoint per adaptar les presentacions a les necessitat que tinguem.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada